Вишнівська територіальна громада

Волинська область, Ковельський район

Перелік документів

Дата: 30.11.2017 11:47
Кількість переглядів: 716

    Фото без опису

     ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ КРЕДИТУ 

         Надання кредиту здійснюється на підставі кредитної угоди, що укладається після підтвердження права позичальника на його одержання та визначення розміру кредиту.

          Для   підтвердження  права  на  одержання  кредиту  та  визначення   його  суми індивідуальний забудовник подає до фонду такі документи:

- заяву на ім'я керівника виконавчого органу фонду про надання кредиту;

- клопотання органу місцевого самоврядування про надання кредиту;

- паспорт громадянина України (для перевірки особи), ідентифікаційний номер позичальника, розрахунковий рахунок в банку (МФО, Код, р/р, о/р);

- довідку про склад сім'ї;

-  документи, необхідні для визначення платоспроможності позичальника (довідку з місця роботи позичальника і членів його сім'ї із зазначенням доходу, одержаного за попередні 12 місяців, тощо);

-   довідку,  видану  органом, що здійснює державну реєстрацію про  нерухоме майно про наявність  (або  відсутність) приватного житла;(стосується будівництва, реконструкції) (не стосується при наданні кредиту на придбання корів);

-  витяг з рішення органу місцевого самоврядування про відведення земельної ділянки та надання дозволу на забудову (у випадку будівництва), Паспорт забудовника (копія); У випадку реконструкції чи облаштування інженерних мереж (проект (для інженерних мереж), кошторис на реконструкцію та документи про право власності на будинок(копія технічного паспорту, будинкової книги)

- довідку органу місцевого самоврядування про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір;

- Договір поруки двох(одного для отримання кредиту для придбання корів) працездатних громадян, які мають постійне джерело доходу та довідки про їх доходи за останніх 12 місяців. Копії паспортів та  ідентифікаційних кодів/ договір поруки з місця роботи;

- Згода продавця продати будинок який йому належить на правах приватної власності  (засвідчена в сільській раді)( при купівлі житлового будинку чи квартири);

- швидкозшивач – 1 шт., конверти.

          (Громадянину, який виявив бажання отримати кредитні кошти та укласти відповідну кредитну угоду з Фондом необхідно з вищезазначеними документами звернутися до відділу юридичного забезпечення ради, діловодства та проектно-інвестиційної діяльності написати заяву примірного зразка та подати копії документів, що підготовлені для Фонду. Заява реєструється (з відповідним дотриманням порядку черговості, якщо інше не передбачено даною Програмою) та направляється на розгляд чергової сесії,  про прийняте рішення повідомляється заявник. У разі позитивного рішення оформляються необхідні документи та надаються заявнику котрий направляється до Фонду для укладення кредитної угоди).

 

     Контактна особа: 03377 32 - 3 - 77 Федчишин Дмитро Сергійович


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь