Вишнівська сільська рада об’єднана територіальна громада
Любомльський район, Волинська область

Семінар–практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи

Орієнтуючись на гуманізацію навчання, на формування особистості учня, визнання її цінності та необхідності для сучасного суспільства, ми насамперед повинні пам'ятати, що вона формується особистістю самого вчителя. Тому необхідно створити всі умови для росту професійної майстерності педагога. А для цього необхідна діюча й ефективна структура методичної служби в навчальному закладі. Майстерність учителя формується через постійне, систематичне професійне навчання на місцях. 

29 березня в Олеській ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся семінар–практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Вишнівської сільської ради.

Розпочав семінар-практикум заступник сільського голови-начальник гуманітарного відділу Вишнівської сільської ради Василь Стрільчук, який наголосив на вагомій значущості методичної роботи в освітньому процесі школи. До обміну досвідом роботи долучилися заступники директорів громади. Крім того, вирішувались нагальні проблеми здійснення освітнього процесу в школах. 

Чи прагне вчитель досягнути вершин педагогічної майстерності? Чи бажає мати привабливий імідж? Чи хоче бути улюбленим учителем?   На ці питання відповідь дала заступник директора з навчально-виховної роботи Наталія Марчук, розкривши тему зустрічі «Роль методичної служби в освітньому процесі школи». Звичайно, кожен учитель прямує до своєї «Говерли» власним шляхом. Але є й інші підходи. І один із них – це методична робота, яка виражається в різних формах і методах роботи з педагогами, що забезпечують творчий підхід у розв’язанні педагогічних проблем, потребують активності всіх членів  педагогічного колективу, створюють позитивну мотивацію.  

Любов Шум, практичний психолог школи, провела із учасниками семінару-практикуму психологічний тренінг «Професійне здоров'я педагога». Його метою було сформувати життєві навички, сприятливі для здоров’я, сприяти усвідомленню учасниками тренінгу необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання як умови життєвого благополуччя та професійного здоров’я.

На завершення педагоги ознайомились із алгоритмом щасливого життя.

  • Живи, начебто на землі рай!
  • Якщо сьогодні зранку ти прокинувся здоровим, ти щасливіший за 1 мільйон осіб, що не доживуть до наступного тижня.
  • Якщо ти ніколи не переживав війну, самотність ув’язнення, агонію, катування чи голод, ти щасливіший за 500мільонів осіб у цьому світі.
  • Якщо ти можеш піти в церкву без страху і погрози ув’язнення чи смерті, ти щасливіший за 3 мільярди осіб у цьому світі.
  • Якщо у твоєму холодильнику є їжа, ти одягнений, у тебе є дах над головою і постіль, ти багатший за три чверті людей у цьому світі.
  • Якщо у тебе є рахунок у банку, гроші в гаманці або навіть небагато дріб’язку в скарбничці, ти належиш до 8% забезпечених людей у цьому світі.
  • Якщо ти читаєш цей текст, ти благословенніший удвічі, тому що, по - перше, хтось подумав про тебе; по - друге, ти не належиш до тих 2 мільярдів людей, які не вміють читати
  • Хтось колись сказав: працюй, наче тобі не потрібні гроші, люби, наче тобі ніхто ніколи не завдавав болю, танцюй, наче ніхто на тебе не дивиться, співай, наче ніхто не чує, живи, наче на землі рай!

На якому б етапі професійного шляху не знаходився педагог, він ніколи не вважатиме свою освіту завершеною. Тільки в постійному творчому пошуку, єднанні технології навчання дорослих із технологією самостійної роботи відбувається вдосконалення професійних навичок й умінь, розвиток творчого потенціалу, самоствердження людини як успішної особистості, що самореалізовується. За словами Бена Світленда, «Успіх – це шлях, а не мета».



« повернутися до списку новин