Вишнівська сільська рада об’єднана територіальна громада
Любомльський район, Волинська область

Звіт сільського голови

ЗВІТ

сільського голови Вишнівської сільської ради (ОТГ)

Сущика Віктора Степановича

відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ за 2017 рік.

 

Шановні депутати, жителі громади, запрошені, представники засобів масової інформації!

 

Я дуже радий бачити Вас в цьому залі .

 

Реформа децентралізації в Україні розпочалася 2015 році і спрямована на створення сучасної системи місцевого самоврядування. Метою децентралізації є надання територіальним громадам повноважень та ресурсів для забезпечення місцевого економічного та соціального розвитку. Разом з повноваженнями ми отримали велику відповідальність і обов’язки  в галузі освіти, культури, соціального захисту та інше.

 

На початку своєї доповіді я хочу подякувати Вам за виявлену мені довіру очолювати громаду села.  Я  особисто і вся команда сільської ради будуть працювати, над тим, щоб всім нам жилось краще у нашій об'єднаній громаді. А від всіх Вас ми чекаємо конкретних пропозицій щодо покращення ситуації в селах по тих чи інших напрямах роботи, адже лише спільно ми зможемо зробити намічене.

 

Законом України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ передбачено щорічний звіт голови сільської  ради про свою діяльність .

Сільська  рада є колегіальним органом, який представляє спільні інтереси об'єднаної територіальної громади . Тому все , що зроблено за звітний період , є результатом колективної роботи кожного депутата , постійних комісій, сесійної діяльності , виконавчого апарату сільської  ради; співпраці з обласною державною адміністрацією , обласної радою, районною державною адміністрацією, районною радою із сільськими радами , що припинили свою діяльність, депутатами всіх рівнів  та громадським активом громади.

 

Перш за все ми прагнемо бути чесними , справедливими, відкритими до людей з їхніми проблемами , стояти на захисті їхніх прав і свобод, організовувати роботу сільської  ради таким чином , щоб депутати приймали найважливіші , найнеобхідніші рішення для забезпечення достойного рівня життя та розвитку об'єднаної територіальної громади .

 

Як ви знаєте , створення об'єднаних територіальних громад в нашій країні справа нова . Ще не до кінця адаптоване законодавство в частині діяльності та повноважень ОТГ.  Законодавство змінюється дуже динамічно , тому перші наші кроки були дуже важкими та обережними . Хочу висловити подяку всім депутатам та представникам громадськості за розуміння та підтримку у цей непростий період реорганізації , створення та становлення нашої гарної  та спроможної об'єднаної громади .

 

Діяльність сільської ради і депутатів є відкритою та прозорою . Депутати добре володіють ситуацією на місцях . Сприяють вирішенню проблемних питань , які турбують громадян . Сільська  рада працює у складі 26 депутатів, що в повній мірі забезпечує ефективну роботу представницького органу .

Сьогодні я ознайомлю Вас із роботою Вишнівської сільської  ради в 2017 році та окреслю основні напрями роботи сільської ради в 2018 році.

 

 

В квітні 2017 році ми створили Вишнівську об'єднану територіальну громаду з центром в селі Вишнів. До складу громади увійшли 18 населениї пунктів з шести бувших сільських рад. Я не буду перераховувати. Ви їх гарно знаєте.

Всю свою роботу, сільська рада і її виконавчий комітет виконують відповідно до нашого основного Закону „Про місцеве самоврядування в Україні“ ,та  “Про об'єднання територіальних громад “ .

 

Вже повторно пройшли затвердження змін до «Перспективного плану формування спроможних територіальних громад» Кабінетом міністрів України, по якому ще одна, а саме Машівська сільська рада має приєднатися до нас. Якщо буде все без змін, то на жовтень оточного  року будемо чекати довиборів. За результатами яких, в наш склад долучиться ще два депутати сільської ради.

 

Виконавчий комітет координує  роботу відділів виконкому, підприємств та установ, що належать до власності територіальної громади. Безпосередню роботу по розгляду планових питань та усних і письмових звернень, підготовці проектів рішень виконкому та сільської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування здійснює сільська ради. Для реалізації нових повноважень та завдань впродовж звітного періоду створювалися нові відділи виконавчого комітету та вносилися зміни до штатної чисельності сільської ради. Кількість штатних працівників станом на 01.01.2018 року становила 40.25 одиниць, проте реальна кількість працюючих на кінець 2017 року 22 особи, з них –18 посадових осіб, 4 службовців.

Впродовж 2017року проведено 6 (5) засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 34 (31)рішень з різних питань. *

Найбільшу частку з яких становлять питання: освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту, житлово-комунального господарства, благоустрою, фінансово-бюджетні питання та інші.

Важливими для громади були рішення виконкому сільської ради стосовно організації харчування дітей в навчальних закладах сільської ради, організація роботи щодо організації системи збору твердих побутових відходів, ефективної та якісної роботи комунальних підприємств сільської ради. Питання благоустрою,проведення робіт з населенням за місцем проживання допомагають вирішувати  виконуючі обов’язки старостів старостинських округів громади.

Робота сільської ради здійснюється у відповідності до затверджених планів роботи виконкому та сільської ради та завдань, що ставляться на планово-розпорядчих  нарадах у сільського голови, на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань. Впродовж 2017 року проведено 33 наради, за підсумками яких відповідальним виконавцям дано відповідні доручення, які стосувалися питань діяльності освітніх закладів, організації харчування дітей у дитсадках та школах сільської ради, реалізації проектів та програм, ремонту дорожнього покриття вулиць, асфальтування, освітлення вулиць, розгляду окремих звернень та скарг громадян.

Одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету сільської ради є робота зі зверненнями громадян та надання якісних адміністративних послуг. З цією метою забезпечено своєчасний та якісний розгляд пропозицій, заяв і скарг, оперативного вирішення порушених питань. Сільська рада працює над  створенням належних умов прийому громадян.

З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення проблем, які турбують жителів сіл, розглянуто 442 звернення, 9 запитів на отримання публічної інформації, 10 депутатських звернень, 3 депутатських запити, 5 електронних звернень.

На особистому прийомі у сільського голови та його заступників побувало 48 осіб.

З метою вирішення проблем, які турбують мешканців населених пунктів, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян і звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, а також причин, що їх породжують.

Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На питання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.

Спеціалістами виконкому за зверненнями мешканців сіл підготовлено та видано у 2017 році 606 (527) різних довідок  довідок, зареєстровано – 27 (25)  новонароджених, 65 (54) померлих, вчинено 28 (36) нотаріальних дій, в тому числі:

  • посвідчено заповітів - 8 (6) громадянам,
  • посвідчено довіреностей -15 (24) громадянам,
  • посвідчено справжність підпису - 5 (5) особам,
  • оформлено заяв на відмову від спадщини та скасування заповітів – 1 (1) громадянам.

Систематично при виконкомі сільської ради функціонують дорадчі органи.

Так, було створено у 2017 році :

  • громадську комісію з житлових питань
  • громадську комісію у справах дітей та з питань розгляду матеріалів про стан сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах;
  • опікунську раду;
  • адміністративну комісію;
  • конкурсну комісію,
  • тендерний комітет
  • комісію по обстеженню зелених насаджень, що підлягають видаленню;
  • робочу групу, а потім координаційну раду з запровадження бюджету участі (громадського бюжету).

 

За цими рядками є кропітка і відповідальна праця апарату і виконавчого комітуту сільської ради.

Вишнівська сільська рада здійснює свою діяльність керуючись принципами відкритості та прозорості, що є необхідною умовою демократичного управління територіальною громадою, забезпечення належної та ефективної взаємодії місцевого самоврядування з громадою сіл.

З метою забезпечення інформаційної відкритості муніципалітету, створення належних умов для доступу до публічної інформації працівниками сільскої ради наповнюється відповідними матеріалами веб-сайт Вишнівської об’єднаної територіальної громади, ведеться сторінка у Facebook. На цих веб-ресурсах систематично та оперативно розміщується інформація про діяльність сільської ради, виконавчого комітету, оприлюднюються проекти та рішення сільської ради і виконкому. З метою вивчення громадської думки та забезпечення зв’язку влади з населенням є розділ подачі електронних петицій.

Активне використання засобів масової інформації дозволяє значно підвищити інформованість населення, вирішувати проблеми на стадії їх виникнення, при необхідності оперативно вживати відповідних заходів. З метою посилення гласності та прозорості в діяльності сільської ради на сайті сільської ради друкуються інформаційні матеріали з різних питань соціально-економічного розвитку сіл, про заходи, вжиті щодо поліпшення стану справ, залучення громади до їх розгляду та вирішення.

В продовж звітного періоду сільська рада працювала над пошуком цікавих та корисних для громади та виконавчого комітету проектів та програм, спрямованих на розвиток громадянського суспільства, покращення якості надання адміністративних та житлово-комунальних послуг.

У році, що минув, було проведено  10 (6) сесій сільської ради, де прийнято – 329(193) рішень.

На сесіях розглядались питання  благоустрою населених пунктів , виплат матеріальної допомоги, земельні питання, питання оформлення права власності на житлові будинки та земельні ділянки, виготовлення проектно-кошторисної документації, реконструкції вуличного освітлення, ремонти доріг та інші питання,які потрібно було вирішити.

При раді працювали постійно 6 постійно  діючих  депутатських комісій Вишнівської сільської ради, а саме:

  • комісія з питань законності, депутатської діяльності і етики;
  • комісія з питань планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку;
  • комісія з питань інфраструктури, транспорту, житлово-комунального господарства та комунальної власності;
  • комісія з питань будівництва, земельних відносин, екології та охорони навколишнього середовища;
  • комісія з питань освіти, культури, молоді, фізкультури і спорту та проектної діяльності;
  • комісія з питань охорони здоров’я,

засідання яких протоколюється.

Для забезпечення виконання делегованих повноважень у здійсненні державної регуляторної політики, визначеної Законом України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності“ відділами виконавчого комітету були розроблені проекти регуляторних актів Вишнівської сільської ради. Робота проводилася відповідно до плану діяльності Вишнівської сільської ради з підготовки регуляторних актів на 2017 рік.

У 2018 році планується побудувати адміністративний будинок із облаштуванням сучасного Центру надання адміністративних послуг, що є одним з пріоритетних завдань, які повинні показати реальне впровадження реформи місцевого самоврядування та покращити якість надання адміністративних послуг.

 

 

Повноваження у галузі бюджету, фінансів.

 

Фінансово – бухгалтерський відділ Вишнівської сільської ради діє на підставі Положення про фінансів бухгалтерського обліку і звітності, затвердженого рішенням 21 сесії сьомого скликання від 09.06.2018 року.

Він здійснює реалізацію державної бюджетної політики на території об’єднаної територіальної громади, складає і забезпечує виконання бюджету ОТГ, підзвітне і підконтрольне виконавчому комітету Вишнівської сільської ради.

Основним і важливим напрямом роботи є організація виконання бюджету ОТГ за доходами і видатками. Разом з управлінням Державної казначейської служби у Любомльському районі забезпечує надходження доходів до бюджету ОТГ та використання бюджетних коштів за цільовим призначенням. Протягом бюджетного періоду забезпечує відповідність розпису бюджету встановленим бюджетним призначенням.

Протягом року фінансово-бухгалтерським відділом в межах своєї компетенції

Для забезпечення цільового та вчасного використання бюджетних коштів, моніторингу виконання доходної та видаткової частин бюджету, з казначейської служби, відділ щоденно в електронному вигляді отримує та опрацьовує виписки за рахунками.

Фактичні показники бюджету Вишнівської сільської ради громади у 2017 році склали:

Доходи.

Доходна частина бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ за 2017 рік склала 14475,124 тис.грн. при плані з урахуванням змін 7384,133 тис.грн. Виконання до затвердженої суми на рік з урахуванням змін склало 196,0 відсотки.

За звітний період з державного бюджету та інших місцевих бюджетів до бюджету сільської ради  надійшло субвенції на проведення виборів на суму 351,175 тис. гривень.

Видатки.

Видаткова частина бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ, виконана на 88,4%, при плані з урахуванням змін 12071,53тис.грн, фактично використано 10671,33тис.гривень за загальним фондом. По спеціальному фонду видаткова частина бюджету виконана на 52,4% при плані з урахуванням змін 4076,00 тис.гривень, фактично використано 2137,37тис.гривень

За звітний період з бюджету об’єднаної територіальної громади до інших бюджетів направлено міжбюджетних трансфертів на загальну суму 8 623 805 гривень, а саме районному бюджету – 8 196 805 гривень, Радехівській сільській раді – 27 000 гривень, Штунській сільській раді – 400 000 гривень.

Районному бюджету делегувались кошти на такі напрямки:

Галузь освіти.

  • 1 050 000 гривень – врегулювання видатків по Вишнівському дитячому навчальному закладу;
  • 388 000 гривень – харчування учнів 1-4 класів Вишнівського НВК;
  • 1 108 900 – проведення капітального ремонту з заміною котлів у Вишнівському НВК;
  • 1 521 485 – проведення капітального ремонту, виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи «Капітальний ремонт даху дошкільного закладу Вишнівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів»;
  • 453 068 гривень – на зміцнення матеріально-технічної бази, а саме облаштування спортивного майданчика, придбання м’якого інвентарю та меблів, шкільної дошки, панельних плит, морозильної камери, амортизаторів для автобуса, бойлера, холодильника, виробничого стола, столового посуду, виготовлення огорожі, придбання вікон;
  • 28 749 гривень – виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи «Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу Вишнівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ»;
  • 12 694 гривень – проведення інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі школи в с.Вишнів Любомльського району  Волинської області»;

Крім того делегувались цільові кошти відділу освіти для Радехівської ЗОШ та Радехівського ДНЗ на загальну суму 139 410 гривень. Дані кошти використали на зміцнення матеріально-технічної бази, проведення поточних ремонтів навчального та дошкільного закладу, столярного верстату та дверей, постільної білизни, шкільної дошки, столів, бойлера, ваги.

Для Олеської ЗОШ І-ІІІ ступенів виділялось відділу освіти Любомльської райдержадміністрації кошти на суму 288 000 гривень, в тому числі на ремонт електромережі та сантехнічного обладнання в шкільній їдальні, придбання насоса, музичної апаратури, реконструкція санвузлів та  інше.

Придбання вікон у Штунській ЗОШ І-ІІІ та Висоцькій ЗОШ І-ІІ ступеня відповідно 100 000 гривень та 80 000 гривень.

На утримання трудового архіву у 2017 році проведено на суму 11 316 гривень.

Для закладів культури кошти в сумі 1 931 831 гривень виділялись на такі напрямки:

  • 19 493 гривень - виготовлення експертизи проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будинку культури с. Вишнів;
  • 1 064 640 гривень – капітальний ремонт клубу с.Коцюри;
  • 653 104 гривень – капітальний ремонт будинку культури в

с. Радехів;

  • 50 881 гривень – капітальний ремонт клубу в с.Бережці;
  • 40 330 гривень – на ремонт клубу в с.Вижгів;
  • 19 770 гривень – для придбання сценічних костюмів в сільському будинку культури с.Вишнів;
  • 77 614 гривень – на доплату за роботу в нічний час та виплату матеріальної допомоги на оздоровлення працівників заклади культури;
  • 5 800 гривень – придбання мультимедійного обладнання для Любомльського краєзнавчого музею.

На заклади охорони здоров’я у 2017 році кошти в сумі 69 117 гривень були виділені на зміцнення матеріально-технічної бази та матеріалів.

Крім того Штунській сільській раді на утримання пожежної частини та реконструкцію вуличного освітлення в с.Штунь на загальну суму 400 000 гривень.

За рахунок коштів бюджету розвитку проведено реконструкцію вуличного освітлення в с.Вишнів, будівництво спортивного майданчика в с.Вишнів, капітальний ремонт вул.. Незалежності у с.Вишнів на загальну сумугривень.

З січня 2018 року ми перейшли на єдиний бюджет.

Доходи на початок 2018 року затвердженні по загальному та спеціальному фондах у сумі51 552 495 гривень, а саме загальному 51 133 400 гривень,по спеціальному – 419 095 гривень. Збільшення дохідної частини бюджету проведено за підсумками чотирьох місяців у сумі 2 047 624 гривень. І вже станом на 01 червня 2018 року дохідна частина бюджету громади становить 55 169 599 гривень. Спостерігається надходження по всіх видах доходів.

Нашим освітнім установам надано право розпорядників бюджетних коштів. Хоч були і певні труднощі, але наші директори шкіл та завідуючі дитячими навчальними закладами впевнено витримали і вже більше впевненіше та відповідальніше відносяться до своїх обов’язків. На території Вишнівської сільської ради створене комунальне підприємство «Буг», комунальний заклад «Центр культури, мистецтва, естетичного виховання та спорту», а також централізована бухгалтерія по обслуговуванню закладів освіти.

Виплата заробітної плати з нарахуваннями здійснюється вчасно та відповідно чинного законодавства. Вчасно проводиться фінансування по всім статтям видаткової частини бюджету. Жодного разу не було допущено заборгованості на звітні дати.

За 5 місяців поточного року проведено фінансування установ на 19 085 523 гривень, а саме по загальному фонду- 11 899 904 гривень, по спеціальному фонду 702 602 гривні. Повному обсязі проводиться виплата заробітної плати з нарахуваннями, станом на 01 червня поточного року касові видатки становлять 11 899 904 гривень, проводиться оплата за спожиті енергоносії та тверде паливо на суму 832 961 гривень. Для забезпечення безкоштовного харчування учнів 1-4 класів, дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів розроблено та діє «Програма безкоштовного харчування дошкільнят, учнів 1-4 класів таокремих пільгових категорій», на фінансування якої в місцевому бюджеті передбачено 1 043 425 гривень, касові видатки складають 419 320 гривень (в розрахунку 12 гривень у школах та 20 гривень закладах дошкільної освіти). Виплата матеріальних допомог профінансована на звітну дату у сумі 195 700 гривень, на поточне утримання установ та інші витрати становлять 1 475 306 гривень.

З метою належного організації проведення компанії літнього відпочинку та оздоровлення дітей на території громади було розроблено «Програму розвитку освіти Вишнівської сільської ради на 2018-2022 роки» в частині літнього оздоровлення дітей нашої громади передбачено кошти на прибання путівок у співвідношенні 50 відсотків з обласного бюджету та 50 відсотків коштів місцевого бюджету на загальну суму 44 000 гривень, а також на пришкільні табори 32 200 гривень

На утримання установ охорони здоров’я та установ , які надають послуги жителям Вишнівської громади у бюджеті поточного року передбачено 7 047 900 гривень, а саме медичної субвенції на утримання первинної та вторинної ланки на суму – 4 747 400 гривень,іншої субвенції до районного бюджету на загальну суму 2 305 000 гривень, це утримання трудового архіву, районної ради, територіального центру для обслуговування одиноких та непрацездатних громадян, методистів відділу освіти та відділу культури Любомльської райдержадміністрації, громадських організацій та на компенсацію фізичним особам, соціальної служби для дітей сім’ї та молоді, на утримання амбулаторії та ФАПів, посади тренера та для участі у змаганнях дітей, районної ради, заходи на мобілізаційну підготовку, програми в галузі сільського господарства, музичної школи , яка надає послуги дітям Вишнівської громади. З 1 квітня поточного року кошти делегуються до Любомльської громади в сумі 287 870 гривень, а саме музичної школи – 243 050 гривень, позашкільних закладів 18 000 гривень, для участі у змаганнях та 0,5 посади тренера – 26 820 гривень.

До обласного бюджету делегується міжбюджетний трансферт на загальну суму 3 310 356 гривень. В тому числі на:

  • 600 000 гривень – на співфінансування придбання шкільного автобуса;
  • 200 000 гривень - на проведення поточного середнього ремонту атомобільних робіт С031007 Римачі-Бережці-Приріччя км 0+550-км 4+931 (окремими ділянками) ;
  • 1 081 304 гривень - капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 031021 Вишнів-Підстав" є від 0+398-км 2+370 Любомльського району Волинської області ;
  • 1 429 352 гривні - капітальний ремонт атодороги Вишнів-Коцюри Любомльського району Волинської області

По капітальних видатках на які у поточному році будуть проводитись ремонтні роботи та придбання матеріалів довгострокового використання передбачено 14 721 435 гривень. Станом на 31 травня 2018 року освоєно коштів на загальну суму 702 602 гривні. Розпочато капітальний ремонт фасаду Вишнівського НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів ДНЗ заплачено авансовий платіж на суму – 425 890 гривень, завершено проведення капітальний ремонт Радехівського будинку культури Любомльського району Волинської області на суму 85 987 гривень, придбано обладнання і матеріалів довгострокового використання на суму 128 100 гривень. Комунальному підприємству «Буг» за кошти які були їм виділено у сумі  600 000 гривень придбали пилораму, а також підходить до завершення тендерна процедура на закупівлю трактора. На нове будівництво адміністративного будинку сільської ради по вул.Незалежності,80а  с. Вишнів Любомльського району Волинської області передбачено 8 736 000 тис. гривень, в якому буде розміщений "Центр надання адміністративних послуг". Тендерна процедура проведена, підписаний договір з підрядником на проведення будівельних робіт. 01.06.2018 р. отримано дозвіл на початок будівництва  адміністративного будинку.

Крім того Постановою Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 року №242 надано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад у сумі 4 219 200 гривень. Перелік проектних заявок, що можуть реалізовуватися за рахунок даної субвенції:

  • Капітальний ремонт сільського будинку культури села Вишнів по вул.Незалежності, 81 Любомльського району на суму 1 016 611 гривень;
  • Реконструкція електроустановок освітлення доріг по вул.Незалежності, Садова, Шевченка, Лесі Українки, Дружби від КТП №76 в с.Радехів 348 133 гривень;
  • Капітальний ремонт дороги по вул..Миру від ПК 18+0 до ПК 24+24 в с.Штунь вартість 1 439 067 гривень;

Капітальний ремонт Олеського ДНЗ по  вул.. Лесі Українки, 61 в с.Олеськ на суму 1 430 000 гривень

 

 

Освіта

 

З 01.01.2018 року Вишнівській сільській раді передано повноваження  у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту. З метою належної організації на території громади системи освіти, розвитку мережі навчальних закладів і закладів культури, зміцнення їх матеріальної бази та забезпечення фінансового і господарського обслуговування в січні 2018 року було прийнято на сесії сільської ради Програму розвитку освіти на період 2018 -2022 роки.  Приведено нормативно-правову базу навчальних закладів громади у відповідність до вимог чинного законодавства. Всі освітні заклади набули статус юридичних осіб, отримали фінансову автономію та стали розпорядниками бюджетних коштів. Мережа закладів освіти відповідає потребам населення територіальної громади.

Систему освіти  нашої громади складають :

- 6 закладів дошкільної освіти  ( з них 3 у складі НВК), в яких виховується 224 дошкільнят;

- 8 закладів загальної середньої освіти (з них 3 НВК), в яких навчається 763 учні (середня наповнюваність класів становить 11,7 учнів на клас – найбільша у Вишнівському НВК 19,9, найменше – у Висоцькій ЗОШ I-II ст. - 3,3 і Глинянській ЗОШ I ст.- 2,9 учнів на один клас. Важливо відзначити незначне прогнозне збільшення контингенту школярів у наступному 2018- 2019 н.р.

Упродовж звітного періоду діяльність сільської  ради була спрямована на здійснення державної політики в галузі освіти, створення належних умов функціонування закладів освіти та їх розвитку, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків, підвищення престижу професії вчителя.

Для забезпечення безкоштовного харчування дітей 1-4 класів, дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів  розроблено та діє Програма безкоштовного харчування дошкільнят, учнів 1-4 класів та окремих пільгових категорій , на фінансування якої в місцевому бюджеті передбачено 1 043 425 тис. грн. (в розрахунку 12 грн. у школах та 20 грн. у закладах дошкільної освіти).

Належним чином організовано підвіз школярів до місця навчання  і додому. Так у минулому 2017 -2018 н.р. 119 учнів підвозилися шкільними автобусами. Для цих цілей використовується  5 автобусів. Крім того транспортом навчальних закладів здійснюється підвіз до шкіл педагогічних працівників.  Сподіваємося на придбання ще одного автобуса на умовах співфінансування місцевого та обласного бюджетів.

Для стимулювання обдарованих дітей запроваджено стипендії- вперше такі стипендії отримали 7 кращих учнів шкіл с. Вишнів, Штунь та Олеськ. Педагогічні працівники та школярі беруть активну участь в заходах регіонального та всеукраїнського рівня.

З метою належної організації проведення компанії літнього відпочинку та оздоровлення дітей на території громади було розроблено Програму літнього відпочинку та оздоровлення дітей Вишнівської сільської ради на 2018 рік. Фінансування для реалізації даної програми передбачено в сумі 54,2 тис. грн.

 

 

Фізична культура та спорт

 

В наш час відновлення та підтримка молодіжної політики має велике значення для нашої громади. Адже ми повинні пропагандувати здоровий спосіб життя. Підтримка дитячого спорту (ДЮСШ), змагання «Веселі старти», « Тато ,мама і я – спортивна сім’я».

З метою визначення та забезпечення реалізації першочергових та перспективних заходів, спрямованих на формування моделі розвитку фізичної культури і спорту на демократичних та гуманітарних засадах розроблено Програму розвитку фізичної культури та спорту на 2018 рік, фінансування на реалізацію якої передбачає -112,3 тис.грн.

На території громади діють  спортивні команди з  футболу , волейболу і баскетболу, приймаємо участь в інших змаганнях.

Щоб підтримати та стимулювати активних спортсменів, які відстоюють честь громади на різних рівнях постійно виділяється транспорт для поїздок на змагання, які проходять за межами громади та надається фінансова підтримка.

 

 

Соціальний захист

 

З метою реалізації державної соціальної політики на території об’єднаної територіальної громади в структурі виконавчого апарату сільської ради створено та працює підрозділ з питань соціального захисту населення.  Сьогодні працівники Вишнівської сільської ради тісно співпрацюють з управлінням соціального захисту населення Любомльської районної державної адміністрації з питань нарахування та виплати субсидій, пільг та інших соціальних допомог,   формують особові справи користувачів соціальних пільг для передачі їх до управління соціального захисту населення райдержадміністрації для подальшого опрацювання та нарахування соціальних виплат.

З метою надання соціальної підтримки малозахищеним верствам населення громади селищною радою розроблено та затверджено ряд програм.

За період роботи із  червня 2017 року  по травень 2018 року було

прийнято заяв та документів від  громадян, які звернулися за призначенням  соціальних допомог, компенсаційних виплат, субсидій,  одноразових допомог, а також було надано консультації, щодо  призначення  соціальних допомог, компенсацій субсидій, у тому числі:

- державна допомога сім’я з дітьми (Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»); - 94 заяви

- допомога малозабезпеченим сім’я (Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»); - 90

- державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам(Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»);- 2 заяви

- щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розгляду, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним (Закон України «Про психіатричну допомогу» та постанови КМУ. від 02.08.2000 року №1192);- 6 заяви

- державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам (Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам»);-15 заяви

- допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей сиріт та дітей, позбавлення батьківського піклування»);-5 заяви

- субсидії на оплату житла та комунальних послуг (Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витратна оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року №848, із змінами і доповненнями);- 1246 заяви

- компенсація непрацюючій особі, що здійсню  догляд за престарілими, або інвалідом І групи (постанова УМУ від 26.07.1996 року №832); - 3 заяви

- компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги (порядок призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги затверджений постановою КМУ від 29.04.2004 року №558);-11 заяви

- тимчасова державна  допомога дітям, батьки яких ухиляються від  сплати аліментів, не мають можливості утримувати  дитину або місце проживання їх невідоме (порядок призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, бать яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме затверджений постановою КМУ від 22.02.2006 №189);- 1 заяви

Також було складено актів обстеження матеріально-побутових умов  сімей, актів перевірки цільового  використання державної допомоги при народженні дитини - 14 актів.

Проведено моніторинг (ознайомлення,відвідування) дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах.

Організовано оздоровлення та відпочинок стовідсотково дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, а також інших пільгових категорій.

На оздоровлення та відпочинок дітей в поточному році було  виділено 54,2 тис.грн. в тому числі з  співфінансування (50 на 50)  обласної цільової субвенції  22 тис.грн. та з місцевого бюджету Вишнівської сільської ради 32,2 тис.грн.В пришкільних таборах денного перебування та у дитячих приміських таборах відпочинку оздоровлювалися відповідно 83 та 15 дітей. Ще планується відпочинок і оздоровлення 20 дітей в інтеграційному центрі с.Замлиння.

Планується розв’язання житлових та майнових проблем дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування(які перебувають на соціальному квартирному обліку,їх є 3 дитини) за обласною цільовою соціальною Програмою, яка передбачає  співфінансування  з обласного та місцевого бюджету. Вишнівська сільська рада подала пропозицію на придбання за цією Програмою 2 житлових будинки на умовах власності.

 

 

Повноваження у сфері культури

 

З метою виконання повноважень у сфері культури рішенням 27 сесії 7 скликання Вишнівської сільської ради від 15.12.2017 р. було затверджено перелік закладів базової мережі та єдину структуру та штатну чисельність працівників закладів культури Вишнівської сільської ради. До мережі входять 19 закладів культури. З них 11 закладів клубного типу та 8 бібліотек.

Протягом періоду роботи було проведено передачу закладів культури з підпорядкування відділу культури Любомльської райдержадміністрації та Любомльської  центральної районної бібліотеки у підпорядкування КЗ «Центр КМЕВС» Вишнівської сільської ради.

За цей період заклади культури діяли відповідно до своїх планів роботи, брали активну участь в організації та підготовці заходів. Заходи, які керівники установ включили у свій план роботи включають в себе: урочистості, концерти, фестивалі, конкурси, вечори памяті, ранки, святкові вітання, театралізовані дійства, виставки, презентації, лекції, тематичні бесіди, майстер-класи, вікторини, дискотеки та ін.

Протягом невеликого періоду роботи в структурних підрозділах КЗ «Центр КМЕВС » частково оновлено та покращено матеріально-технічну базу закладів культури:

-  проведено поточний ремонт території клубу в с.Бережці;

- капітальний ремонт сільського будинку культури с.Радехів  (заміна вікон і дверей) а також ремонтні роботи;

- косметичний ремонт клубу с.Мосир;

- придбання музичної апаратури в клуб села Ладинь.

КЗ «Центр КМЕВС» було організовано та проведено такі урочистості :

  • Територіальний конкурс читців “Мій любий краю”, присвячений 147-й річниці від дня народження Лесі  Українки, в якому взяло участь 23 читача;
  • огляд драматичних колективів, учасниками якого стали 9 колективів;
  • взяли участь у районному фестивалі «Різдвяної куті» в якому здобули 2 місце серед ОТГ району;
  • активно сприяли проведенню фестивалю учнівської художньої самодіяльності закладів освіти Вишнівської ОТГ;
  • проведено мітинги до Дня Перемоги;
  • участь у дитячому вокальному конкурсі «Зірки над Бугом» у якому вибороли 2 місце;
  • стали активними учасниками фестивалю «Весільні обряди» організований Голобською селищною радою;
  • частково організовано та проведено  свято дня села;
  • заходи проведені відповідно до плану роботи.

Заклади культури тісно співпрацюють з закладами освіти, з якими спільно організовують і інші заходи до релігійних та календарних свят.

 

З метою підвищення якості культурних послуг у громаді при Будинках культури та сільських клубах активно ведеться робота по створенню різноманітних гуртків  клубів за інтересами, що дасть можливість створенню нових мистецьких колективів. Всього станом на сьогоднішній день діє 56 клубних формувань.

 

 

 

Повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

 

Одним із важливих питань в діяльності сільської ради є питання земельних відносин, як в обліку землі, так і регулювання платежів за землю. За 2017 рік від використання земельних ділянок, які перебувають в приватній власності та на правах оренди до сільського бюджету надійшло 1 778 759,00 грн. з них:

  • орендна плата юридичних осіб – 593 618,00грн.;
  • орендна плата фізичних осіб – 91 415,00грн.;
  • земельний податок на земельні ділянки юридичних осіб -79 950,00грн.;
  • земельний податок на земельні ділянки фізичних осіб – 1 013 776,00 грн.

На протязі 2017 року і на даний час відділом з земельних питань, кадастру та екологічної безпеки проведено ряд заходів які направлені на проведення земельної реформи та впорядкування в галузі земельних відносин, а саме:

Було завершено виготовлення Генеральних планів забудови населених пунктів сіл Вишнів, Коцюри, Бабаці. Проведена підготовча робота з метою розширення меж населеного пункту с. Радехів  та виготовлення генерального плану забудови а також плануються зміни до генерального плану забудови с. Римачі.

Була проведена державна реєстрація земель комунальної власності за межами населених пунктів на території колишньої Вишнівської сільської ради загальною площею 1145,5928 га. На даний час проведена інвентаризація земель сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів Вишнівської сільської ради (Вишнівської ОТГ) з метою передачі їх в комунальну власність Вишнівської ОТГ.

Виготовлена містобудівна документація на 8 земельних ділянок комерційного призначення для проведення аукціонів по продажу права оренди на них загальною площею 11.4916 га.

Виготовлена землевпорядна документація на полігон по складуванню та зберіганню твердих побутових відходів, винесена земельна ділянка площею 1.40 га в натурі (на місцевості) та проведено зняття верхнього родючого шару грунту з метою його збереження, а також проведено обвалування даного полігону згідно технічної документації.

Протягом звітного періоду виготовлені 3 проекти Детельних планів території для індивідуальної забудови. На даний час розробляється ще 3 проекти ДПТ.

За звітний період в сільську раду надійшло 344 заяви які стосуються земельних питань 298 з яких вирішено позитивно. В тому числі виділено 24 земельні ділянки учасникам АТО під забудову та ведення ОСГ. На інші надані відповіді в терміни згідно чинного законодавства.

Відділом з земельних питань, кадастру та екологічної безпеки підготовлено та подано клопотання в Волинську ОДА про передачу в комунальну власність земель лісового фонду (колишні міжколгоспні ліси) з метою створення комунального лісогосподарського підприємства.

За звітний період з 2017 року і по даний час відділом з земельних питань, кадастру та екологічної безпеки зареєстровано 41 договір оренди на не витребувані земельні частки (паї) та додаткові угоди до них на загальну суму 808306.14 грн.

Проводиться постійний моніторинг земель всіх форм власності та користування на території Вишнівської сільської ради (Вишнівської ОТГ).

Особливістю цього звітного року для виконкому сільської ради було не тільки те, що це перший рік нової каденції, а й те, що  рада в статусі органу управління об’єднаної громади почала приймати нові повноваження у сфері освіти, культури, соціального захисту, розширення адміністративних меж та долучення до зони своїх повноважень і відповідальності сільських населених пунктів, які ввійшли до складу ОТГ в процесі об’єднання. Цей обсяг відповідальності розповсюдився практично на всі сфери життєдіяльності сільських населених пунктів ОТГ. Це мало значний влив на роботу виконавчого комітету, зміні функцій та розподілу обов’язків не тільки новостворених відділів та новоприйнятих працівників, а й на працівників, які працюють не один рік.

Зрозуміло, що в цій ситуації легко не було нікому. Тому просив би з розумінням віднестися до всіх тих недоліків та прорахунків, які виникали інколи в нашій роботі. Злагодженій роботі Вишнівської сільської ради  не сприяло і чинне законодавство України. Саме тому, в цих умовах ми найбільше потребували і розраховували на розуміння та підтримку членів виконкому і депутатів. За цей рік були різні ситуації в нашій роботі і ми вдячні всім, хто був з нами і критикуючи конструктивно розумів та прагнув підтримати. Сподіваюсь, що кожен з нас виніс свій урок за цей рік роботи і життя. Але ми повинні бути свідомі того, що той, хто йде першим і постійно прагне кращого та змін, не зможе повністю уникнути помилок та працювати ідеально. А у зв’язку з тим, що у нас попереду ще багато планів і завдань, і сподіваюся – можливостей, які дає нам децентралізація і реформа, нам необхідно консолідувати зусилля всіх нас на вирішення проблем та розвиток Вишнівської громади.

 

 

Тому актуальними напрямками для роботи у 2018 році вважаю:

 

  • подальша робота по оптимізації та ефективному використанні бюджетних коштів (тендерні закупівлі, широке використання „ProZorro“, закріплення бюджетних призначень за установами, в тому числі через надання статусу юридичних осіб, та інші);
  • підтримка малого та середнього підприємництва у галузі будівництва, житлово-комунального господарства, надання побутових послуг та розвитку фермерства і самозайнятості у сільській місцевості;
  • проведення комплексу заходів по енергоефективності та енергозбереженню (модернізація котелень, реконструкція мереж, утеплення приміщень);
  • покращення матеріально-технічної бази освітніх, культурних, медичних і спортивних закладів та комунальних підприємств;
  • підвищення економічної ефективності комунальних підприємств ОТГ та використання їх потенціалу для підвищення якості послуг для жителів громади;
  • подальший розвиток інфраструктури населених пунктів.

 

Дякую за увагу!

 

 

 

 

___________________________________________________________________________________________________
* Впродовж 2017року проведено 6 (5) засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 34 (31) рішень з різних питань. – перша цифра результат за 2017рів, друга цифра , в дужках, результат  за частину 2018р.



« повернутися до списку новин