«Брендинг як засіб стратегічних комунікацій»
Представники Вишнівської ОТГ взяли участь у семінарі «Брендинг як засіб стратегічних комунікацій», підготовлений радником з комунікацій Волинського центру розвитку місцевого самоврядування Оленою Кузьмич. За традицією, з вітальним словом до учасників семінару звернувся директор центру Анатолій Пархом’юк, який звернув увагу усіх присутніх на важливості запровадження у кожній ОТГ власного бренду та побажав продуктивного проведення занять.
Зокрема, було обговорено низку цікавих, сучасних способів для промоції ОТГ: брендинг, як айдентика; розробка брендбуку; логотип та шрифт як необхідна частина брендингу громади; туристичний брендинг і його актуальність для ОТГ та ін.. В ході семінару учасники мали змогу не лише розробити макет власного логотипу, а й проаналізувати уже існуючі логотипи українських ОТГ й інших відомих брендів як в Україні, так і поза її межами. Беззаперечно, в сучасному світі такі модні слова як айдентика, брендбук, селфбрендинг є складовими не лише великих корпорацій (Кока-Кола, Макдональдс, Епл), а й просуваються в усі сфери життя сучасного світу. Оригінальною родзинкою семінару був перегляд різних промороликів, відеокліпів, реклами, які ще більш дали інформації про важливість запровадження різного роду маркування, брендування тощо.
Реформа децентралізації дала багато нових можливостей для розвитку громад, серед них можна виокремити й виготовлення свого власного продукту (в даному випадку логотипу), який би з легкістю просувався та ідентифікував кожну ОТГ.
Висловлюємо подяку представникам Волинського центру розвитку місцевого самоврядування за цікавий та змістовний семінар. Дуже важливо зробити свою громаду впізнаваною не лише на теренах України, а й, можливо, поза її межами.