Нарада завідувачів дошкільних навчальних закладів
19 березня у Вишнівській сільській раді відбулась нарада завідувачів дошкільних навчальних закладів на тему: «Підготовка дітей дошкільного віку до навчання за новим Державним стандартом Нової української школи».
Катерина Панасюк, вихователь старшої групи дошкільного закладу Вишнівського НВК, провела цікаве і захоплююче заняття - «Подорож краплинки». Посеред ігрової кімнати діти знайшли глобус із таємною запискою. Вони помітили, що на зменшеній моделі Землі дуже багато синього кольору і вияснили, що це - вода. Згодом було вирішено прочитати послання, яке, як вияснилось, написали лісові мешканці. Вони просили дітей врятувати Капітошку, якого викрав злий чаклун. На шляху дітлахам трапилась річка, біля якої вони знайшли перше завдання «Злови рибку і назви геометричну фігуру». Далі подорож стала ще більш захоплюючою і вихованці залюбки виконували ігрові завдання: «Прикрась деревце», «Так чи ні?», «Чарівна скриня».
Здолавши усі перешкоди, діти знайшли Капітошку, який розповів їм про кругообіг води в природі і запросив у свою міні-лабораторію. Діти досліджували різні стани води, її властивості і функції в природі. Були проведені такі досліди: «Стан води, залежно від розчинених у ній речовин», «Колір води та барвники», «Вода вміє виштовхувати предмети», «Плаваюче яйце», «Кольорові фонтани» та інше.
Підсумком заняття були відповіді на ключові питання: «Як можна зберегти воду?», «Що станеться, якщо не буде води».
Друга частина наради відбувалась за круглим столом, де обговорювалось питання наступності від садочка до школи, адже дитина опиняється на першому перехресті свого життя: старший дошкільник – на «порозі» ШКОЛИ. Перехід із дитячого садка до школи може бути для дитини доволі болісним процесом, а іноді навіть негативно позначатись на її фізичному та психічному здоров’ї. А може, навпаки, відбутися майже непомітно, якщо дитина соціально адаптована, пристосована до вимог навчального закладу. У такому разі навчання у школі, цілком імовірно, приноситиме дитині задоволення і сприятиме її особистісному розвитку, розкриттю потенціалу. Тому це питання є дуже важливим і від злагодженої співпраці вихователя та вчителя залежить як дитина увійде в цікавий і захоплюючий світ шкільного життя.
Заключним етапом нашої зустрічі було колективне складання моделі випускника дошкільного закладу. Таким бачать кінцевий результат своєї роботи надавачі освітніх послуг дошкільного закладу:
- фізично розвинена, здорова дитина, яка виявляє інтерес до знань і має відповідні моральні якості;
- дитина, яка готова до школи як фізично, так і психологічно, володіє основами самообслуговування;
- має відповідний багаж знань, вмінь та навичок, вміє висловлювати свої думки;
- проявляє творчий інтерес;
- всебічно розвинена особистість, самостійна, впевнена, вміє слухати і чути, поважати інших.